Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Improvisational Design: Continuous, Responsive Digital Communication

  • Formāts: 167 pages
  • Sērija : Improvisational Design
  • Izdošanas datums: 17-Jan-2003
  • Izdevniecība: MIT Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780262276030
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 74,14 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 167 pages
  • Sērija : Improvisational Design
  • Izdošanas datums: 17-Jan-2003
  • Izdevniecība: MIT Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780262276030

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

A theoretical framework for the design of digital communication.

Traditional visual design expresses information in fixed forms, such as print or film, so the message can be stored or distributed. With interactive media and continuously updated information, communication entails a new, more dynamic set of design problems. In this book Suguru Ishizaki offers a theoretical framework for dealing with the challenges and opportunities of what he calls "dynamic design." His approach incorporates a community of collaborating agents that control design solutions in response to a changing context. He illustrates his ideas with several examples, such as expressive e-mails and responsive maps. The book will be of particular interest to interaction designers, visual designers, software engineers, and human-computer interaction experts.



A theoretical framework for the design of digital communication.