Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Inclusive Business Approaches in Tourism: Stakeholder Engagement

Edited by (Associate Professor - Tourism Management, School of Business and Management, CHRIST (Deemed to be University), Bangalore, Karnataka, India)
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 231,98 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
Inclusive Business Approaches in Tourism: Stakeholder Engagement
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

"A central theme running through the chapters is the essential role of inclusivity in achieving a sustainable tourism sector. As the industry evolves, so do the expectations of travelers and communities. This heightened awareness and connectivity era demands that tourism entities proactively adapt strategies to foster inclusivity. Whether by creating accessible infrastructure, respecting local cultures, or integrating fairness into business models, inclusivity emerges as a foundation for lasting sustainability. The chapters compiled in this book offer a comprehensive exploration of inclusive tourism and sustainable development. In the context of the evolving global tourism landscape, these chapters illuminate various facets that shape the industry's present and future trajectories. These chapters reveal common themes and key insights, highlighting the importance of proactive measures, collaboration, and innovation to establish a more inclusive, equitable, and sustainable tourism sector. A prominent revelation throughout these chapters is the interconnectedness of inclusivity and sustainability in tourism. It becomes increasingly evident that sustainable tourism cannot be achieved without an inclusive framework that embraces diverse communities, stakeholders, and perspectives. The chapters illustrate how sustainability efforts lacking inclusivity can lead to inequality and overlook crucial factors shaping destinations' social and environmental aspects"--