Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Independence in 21st-Century Popular Music: Cases from Beyond Anglo-America

Edited by (University of California, Merced, USA), Edited by (New University of Lisbon, Portugal), Edited by (New University of Lisbon, Portugal)
  • Formāts: 344 pages
  • Izdošanas datums: 23-Jan-2025
  • Izdevniecība: Bloomsbury Publishing USA
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9798765112762
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 101,44 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 344 pages
  • Izdošanas datums: 23-Jan-2025
  • Izdevniecība: Bloomsbury Publishing USA
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9798765112762

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Can music be made “independently” in the 21st century?


More than a generation of musicians, music workers, and music companies have now been operating in the context of the profound shifts in music production and dissemination in the “digital era.” Scholarly focus on musical independence has often been centered on genres, like punk and indie, rooted in the US and UK. This volume, focused outside the Euro-American context, shows the variety of ways musicians, music workers and businesses manage the economic, media and cultural shifts propelled by digitalization, asking what it means now to say one is “independent.” It brings together scholars from around the globe who are researching forms of music production, circulation, consumption and finance that blur the boundaries between the dominant corporate players and “independent” cultural production. With chapters detailing popular music in Argentina, Brazil, Chile, Cuba, Indonesia, Portugal, Spain and Taiwan, independence is shown to be a concept and practice simultaneously nebulous, contradictory, and practical.