Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: India's Middle Class: New Forms of Urban Leisure, Consumption and Prosperity

  • Formāts: 404 pages
  • Sērija : Cities and the Urban Imperative
  • Izdošanas datums: 12-Jun-2012
  • Izdevniecība: Taylor & Francis
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781136704833
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 32,55 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 404 pages
  • Sērija : Cities and the Urban Imperative
  • Izdošanas datums: 12-Jun-2012
  • Izdevniecība: Taylor & Francis
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781136704833
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book examines the complexities of lifestyles of the upwardly mobile middle classes in India in the context of economic liberalisation in the new millennium, by analysing new social formations and aspirations, modes of consumption and ways of being in contemporary urban India. Rich in ethnographic material, the work is based on empirical case-studies, research material, and illustrations. Offering a model of how urban cosmopolitan India might be studied and understood in a transnational and transcultural context, the book takes the reader through three panoramic landscapes: new 'world-class' real estate advertising, a unique religious leisure site - the Akshardham Cultural Complex, and the world of themed weddings and beauty/wellness, all responses to India's new middle classes' tryst with cosmopolitanism. The work will be of particular interest to scholars and researchers in sociology, South Asian studies, media studies, anthropology and urban studies as also those interested in religion, performance and rituals, diaspora, globalisation and transnational migration.