Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Infant Development: Perspectives From German-speaking Countries

Edited by , Edited by (University of Cambridge, UK)
  • Formāts: 400 pages
  • Izdošanas datums: 04-Jan-2019
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781317728276
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 62,60 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 400 pages
  • Izdošanas datums: 04-Jan-2019
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781317728276

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Most German-speaking researchers in the area of infant development are familiar with the research conducted in English. However, most English-speaking researchers are relatively unaware of the work currently being done in German. This volume is designed to remedy this imbalance and to promote international collaboration.

The book's contributors -- an exciting and innovative group of German-speaking scholars -- provide up-to-date summaries of theoretical, methodological, and empirical perspectives on development. They review evidence and present points of view of great interest to all people who are committed to furthering our collective understanding of development in infancy.
Contents: M. Lamb, H. Keller, Introduction. Part I:Theoretical Perspectives. M. Schleidt, An Ethological Perspective on Infant Development. H. Gubler, N. Bischof, A Systems Theory Perspective. C. Schmid-Sch nbein, A Constructivist Perspective on Infant Development: The Process of Constructing New Knowledge. H-G. Voss, A Transgenerational Perspective on Infant Development. B. Leyendecker, A. Sch lmerich, An Ecological Perspective on Infant Development. H. Keller, A Perspective on Continuity in Infant Development. Part II:Methodological Perspectives. K. Kreppner, Observation and the Longitudinal Approach in Infancy Research. T. Thiel, Videotechnique and Science: Methodological Considerations. H. Holling, Evaluating Statistical Procedures in Developmental Research. Part III:Exemplary Research Programs. R. Kaufmann-Hayoz, Perceptual Development. D. Bischof-K hler, The Development of Empathy in Infants. H. Keller, R. Boigs, The Development of Exploratory Behavior. M. Papou ek, H. Papou ek, Early Verbalizations as Precursors of Language Development. H. Rauh, G. Rudinger, T.G. Bowman, P. Berry, P.V. Gunn, A. Hayes, The Development of Down Syndrome Children. L. Ahnert, Day Care in the Former German Democratic Republic.
Michael E. Lamb, Heidi Keller