Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

Influence du marketing stratégique sur les consommateurs de services touristiques [Mīkstie vāki]

  • Formāts: Paperback / softback, 64 pages, height x width x depth: 229x152x4 mm, weight: 104 g
  • Izdošanas datums: 30-Oct-2024
  • Izdevniecība: Editions Notre Savoir
  • ISBN-10: 6208258642
  • ISBN-13: 9786208258641
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Mīkstie vāki
  • Cena: 62,52 €
  • Grāmatu piegādes laiks ir 3-4 nedēļas, ja grāmata ir uz vietas izdevniecības noliktavā. Ja izdevējam nepieciešams publicēt jaunu tirāžu, grāmatas piegāde var aizkavēties.
  • Daudzums:
  • Ielikt grozā
  • Piegādes laiks - 4-6 nedēļas
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Formāts: Paperback / softback, 64 pages, height x width x depth: 229x152x4 mm, weight: 104 g
  • Izdošanas datums: 30-Oct-2024
  • Izdevniecība: Editions Notre Savoir
  • ISBN-10: 6208258642
  • ISBN-13: 9786208258641
Citas grāmatas par šo tēmu: