Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Influencer Discourse: Affective relations and identities

Edited by (University of North Carolina at Charlotte), Edited by (King's College London)
  • Formāts: 320 pages
  • Sērija : Pragmatics & Beyond New Series 349
  • Izdošanas datums: 15-Dec-2024
  • Izdevniecība: John Benjamins Publishing Co
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9789027246431
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 115,40 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 320 pages
  • Sērija : Pragmatics & Beyond New Series 349
  • Izdošanas datums: 15-Dec-2024
  • Izdevniecība: John Benjamins Publishing Co
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9789027246431

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

The rise of influencers, as power-players in the social media landscape, is a defining feature of the digital era, one that has received much attention from a variety of social science disciplines. But despite the key role that language, along with other semiotic modes, plays in the construction and communication of influencer selves, discourse analytic and pragmatic research on the topic is lagging behind. This volume attempts to fill this void, by offering contextually sensitive insights into influencers multi-modal communication on a range of platforms. The contributions rework established modes and tools of discourse analysis and pragmatics to shed empirical light on influencer identities and tensions (e.g. doing authenticity vis-ą-vis promoting brands). We specifically attend to (a) the interplay between media affordances and communication practices and (b) the co-constructional, interactive nature of influencer selves with networked audiences, ranging from affect to hate. In addition to linguists, we hope that the volume will be of interest to scholars and students of social media communication, from sociological, cultural studies, anthropological and/or social psychological perspectives.