nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Fostering Computational Thinking.- Computational Thinking in Context across Curriculum: Students' and Teacher's Perspective.- Towards Classification of Interactive Non-Programming Tasks Promoting Computational Thinking.- Tell, Draw & Code - Teachers' intention to a Narrative Introduction of Computational Thinking.- Programming Education.- First Programming Course in Business Studies: Content, Approach, and Achievement.- Why young programmers should make game art: a study from a game-making course.- Teaching Recursion in High School { A Constructive Approach.- Advancing Computing Education.- A Multi-Dimensional Approach to Categorize Short Tasks.- Girls' summer school for physical computing: methodology and acceptance issues.- Towards a compulsory computing curriculum at primary and lower-secondary schools: the case of Czechia.- Teachers' Professional Development.- Professional Development for in-service teachers of programming: Evaluation of a university level program.- Encouraging Task Creation among Programming Teachers in Primary Schools.- Problems, professional development and reflection: Experiences of High-School, Computer Science teachers in Serbia.