Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Information Technology in Educational Research and Statistics

(University of Nevada, USA), (College Of Education, Reno, NV, USA), (University of Nevada, USA)
  • Formāts: 250 pages
  • Izdošanas datums: 15-Nov-2024
  • Izdevniecība: Haworth Press Inc
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781040293195
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 87,65 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 250 pages
  • Izdošanas datums: 15-Nov-2024
  • Izdevniecība: Haworth Press Inc
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781040293195
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This important book focuses on creating new ideas for using educational technologies such as the Internet, the World Wide Web, and various software packages to further research and statistics. You will explore on-going debates relating to the theory of research, research methodology, and successful practices. Information Technology in Educational Research and Statistics also covers the debate on what statistical procedures are appropriate for what kinds of research designs.
INTRODUCTION Creative Thinking in the Use of Information Technology in Educational Research and Statistics 1(4) D. LaMont Johnson Leping Liu TECHNOLOGY AND RESEARCH Constructivism: Has the Term Outlived Its Usefulness? 5(16) Cleborne D. Maddux Rhoda Cummings Computers and Qualitative Research 21(32) Jerry Willis Muktha Jost What Influences the Quality of Research: Findings from an Editorial Management Database 53(14) Leping Liu Staurt A. Harrington D. LaMont Johnson Maintaining Research Documents with Database Management Software 67(14) Stuart A. Harrington Using Technology to Promote Teacher Action Research 81(20) Alex C. Pan Developing and Researching Information and Communication Technology as a Research Tool 101(16) Niki Davis Roger Trend Software for Analyzing Qualitative Data 117(34) Jerry Willis Muktha Jost Assessing the Impact of Computer-Based Learning: A Research Course for Graduate Instructional Technology Programs 151(22) W. Michael Reed TECHNOLOGY AND STATISTICS A Technology-Based Teaching Model That Stimulates Statistics Learning 173(20) George C.J. Fernandez Leping Liu Computer-Assisted Approach for Teaching Statistical Concepts 193(16) Carl Lee The comparative Effectiveness of Various Microcomputer-based Software Packages on Statistical Achievement 209(12) Edwin Christmann John Badgett A Web Site as a Tool for Learning Statistics 221(10) Christina Dokter Larry Heimann Index 231
D Lamont Johnson, Cleborne D Maddux, Leping Liu