Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Inhabiting the Borders: Foreign Language Faculty in American Colleges and Universities

  • Formāts: 226 pages
  • Sērija : Studies in Higher Education
  • Izdošanas datums: 14-Oct-2020
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781000101515
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 65,11 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 226 pages
  • Sērija : Studies in Higher Education
  • Izdošanas datums: 14-Oct-2020
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781000101515
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book focuses on the experience of foreign language faculty in American colleges and universities, the challenges they face, and ways that academia can better support language faculty, and marginalized faculty in other fields, in their important work.
List of Tables
vii
Acknowledgments xi
Introduction
1(12)
Literature Review
13(44)
Methodology
57(18)
Foreign Language Faculty: A Comparative Profile
75(28)
Women in the Profession: Plus ca change
103(20)
Hao, ma? vs. Hola: The Pros and Cons of Less Commonly Taught
123(20)
Arrivederci Tenure?: Questioning the Traditional Academic Track
143(34)
The Faculty Administrative Role
177(20)
Conclusion
197(14)
Appendix: Description of Participants and Institutions 211(2)
Bibliography 213(8)
Index 221


Robin Matross Helms holds an A.B. degree in East Asian Studies from Princeton University, and M.B.A. and Ph.D. in Higher Education Administration from Boston College, where she worked in the Center for International Higher Education. She has also worked for Concordia Language Villages, EF Foundation for Foreign Study, and other organizations in the field of international education. Robin currently lives in Washington, DC, and works at the Institute of International Education.