Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Inklusion im Fƶrderschwerpunkt geistige Entwicklung

  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 01-Jun-2016
  • Izdevniecība: W. Kohlhammer GmbH
  • Valoda: ger
  • ISBN-13: 9783170242487
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 34,67 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 01-Jun-2016
  • Izdevniecība: W. Kohlhammer GmbH
  • Valoda: ger
  • ISBN-13: 9783170242487

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Kinder und Jugendliche mit geistigen und mehrfachen Behinderungen profitieren nicht im gewunschten Umfang von den Inklusionsentwicklungen und drohen davon abgehangt zu werden. Das Buch beschaftigt sich mit vorhandenen Barrieren und Unzulanglichkeiten im Hinblick auf eine angemessene und bedarfsgerechte Erziehung, Bildung und Forderung dieser Kinder und Jugendlichen. Es zeigt auf, wie inklusive Bildung durch besondere Massnahmen, Organisationsformen, Modelle und didaktisch-methodische Modifikationen in Schule und Unterricht auch den Bedarfslagen von Schulerinnen und Schulern mit geistigen und mehrfachen Behinderungen gerecht werden kann. Empirische Befunde, Erfahrungsberichte aus der Praxis und Promising-Practice-Beispiele machen die inklusiven Losungen fur den Leser anschaulich.