Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Innovative Teaching: Best Practices From Business And Beyond For Mathematics Teachers

(City University Of New York, Usa), (The City Univ Of New York, Usa)
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 28,18 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Innovative Teaching: Best Practices from Business and Beyond for Mathematics Teachers provides educators with new and exciting ways to introduce material and methods to motivate and engage students by showing how some of the techniques commonly used in the business world — and beyond — are applicable to the world of education. It also offers educators practical advice with regard to the changing culture of education, keeping up with technology, navigating politics at work, interacting with colleagues, developing leadership skills, group behavior, and gender differences. Innovative Teaching demonstrates how the classroom environment is similar to the marketplace. Educators, like businesses, for example, must capture and hold the attention of their audience while competing with a constant stream of ""noise."" With the introduction of the Internet and the wide use of social media, promoters understand that they must not only engage their audience, but also incorporate audience feedback into the promotional work and product or service they offer. Innovative Teaching shows educators how to take the best practices from business — and beyond — and recombine these resources for appropriate use in the classroom.

About the Authors v
Introduction xiii
Chapter 1 Know Yourself
1(20)
Chapter 2 Know Your Audience
21(22)
Chapter 3 Know How to Reach Your Students
43(16)
Chapter 4 Know What Motivates Your Students
59(44)
Chapter 5 Know How to Engage Your Students
103(16)
Chapter 6 Empower Students to Become Leaders
119(18)
Chapter 7 Keeping Up with Teaching Technologies
137(12)
Chapter 8 Navigating School Culture
149(18)
Chapter 9 Developing Leadership Skills
167(12)
Chapter 10 Understanding the Changing Landscape of Gender and Race
179(16)
Epilogue 195(2)
Index 197