nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Introduction
1. Why is it important to be a learned person?
2. What goals do children and youth have? How do goals influence their behavior?
3. Do children and youth feel competent? Understanding and influencing self-efficacy and motivation.
4. Do children and youth feel that they belong? The importance of connection, caring, and relationships.
5. Do children and youth feel that they have autonomy? The importance of feeling that behavior is freely chosen for well-being and motivation.
6. How can you make learning meaningful, relevant, and interesting?
7. How does competition affect motivation?
8. How do diverse backgrounds affect motivation? The influence of socialization, prejudice, discrimination, and multicultural education on well-being and motivation.
9. How can you inspire motivation in clients of counseling, psychotherapy, social work, and allied health professions?