nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Acknowledgments
Chapter 1 Introduction
Part One Teaching in Library and Information Science
Chapter 2 Library and Information Science Students
Chapter 3 Learning and Motivation
Chapter 4 Accessibility for Students with Disabilities
Part Two Designing Effective Instruction
Chapter 5 Outcomes and Assessment
Chapter 6 Assignments
Assignment Example 6.1: Lightning Talk
Assignment Example 6.2: Self-Directed Reading
Assignment Example 6.3: LibGuide
Assignment Example 6.4: Instructional Design Project
Chapter 7 Syllabi and Learning Management Systems
Chapter 8 Instructional Strategies
Chapter 9 Instructional Materials
Chapter 10 Lesson Plans and Online Modules
Chapter 11 Student Support
Chapter 12 Evaluation and Improvement
Part Three Applying Effective Practices to Professional Development Settings
Chapter 13 Workshops
Chapter 14 Webinars
Chapter 15 Professional Development Courses
Index