Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Instruments for New Music: Sound, Technology, and Modernism

4.00/5 (15 ratings by Goodreads)
  • Formāts: 250 pages
  • Izdošanas datums: 11-Nov-2015
  • Izdevniecība: University of California Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780520963122
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 3,93 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 250 pages
  • Izdošanas datums: 11-Nov-2015
  • Izdevniecība: University of California Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780520963122

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

A free ebook version of this title is available through Luminos, University of California Press’s new open access publishing program for monographs. Visit www.luminosoa.org to learn more.

Player pianos, radio-electric circuits, gramophone records, and optical sound film—these were the cutting-edge acoustic technologies of the early twentieth century, and for many musicians and artists of the time, these devices were also the implements of a musical revolution. Instruments for New Music traces a diffuse network of cultural agents who shared the belief that a truly modern music could be attained only through a radical challenge to the technological foundations of the art. Centered in Germany during the 1920s and 1930s, the movement to create new instruments encompassed a broad spectrum of experiments, from the exploration of microtonal tunings and exotic tone colors to the ability to compose directly for automatic musical machines. This movement comprised composers, inventors, and visual artists, including Paul Hindemith, Ernst Toch, Jörg Mager, Friedrich Trautwein, László Moholy-Nagy, Walter Ruttmann, and Oskar Fischinger. Patteson’s fascinating study combines an artifact-oriented history of new music in the early twentieth century with an astute revisiting of still-relevant debates about the relationship between technology and the arts.
 
List of Illustrations
ix
Acknowledgments xi
1 Listening to Instruments
1(17)
2 "The Joy of Precision": Mechanical Instruments and the Aesthetics of Automation
18(34)
3 "The Alchemy of Tone": Jorg Mager and Electric Music
52(30)
4 "Sonic Handwriting": Media Instruments and Musical Inscription
82(32)
5 "A New, Perfect Musical Instrument": The Trautonium and Electric Music in the 1930s
114(38)
6 The Expanding Instrumentarium
152(17)
Notes 169(40)
Bibliography 209(20)
Index 229
Thomas Patteson is Professor of Music History at the Curtis Institute of Music in Philadelphia. He is also Associate Curator for Bowerbird, a performing organization that presents contemporary music, film, and dance.