nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Introduction Section 1: Foundations for Thinking about Literacy 1. Literacy in a Changing World
2. Multiliteracies: Theory and Pedagogy that Reflect a Changing World
3. Universal Design for Learning Within a Multiliteracies Perspective Section 2: Frameworks for thinking about Technology Integration 4. Technology-Influenced Frameworks for Thinking About Literacy Instruction
5. Evaluation of Technology Integration: Technology-Influenced Taxonomies. Section 3: Applications for Classroom Instruction 6. Digital Literacy Applications: Web 2.0 and the 4Cs
7. Navigating the Wild Wide Web: Online Reading and Research
8. Evolving Learning Environments: Transformational Practices
9. Lesson Design: The Teacher as an Architect