nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
1. Introduction: A Comprehensive Approach to Interactive Sports Technologies
2. Interactive Technology Integrating with the Physically Active Human Body: Learnings from Rider and eBike Integration
3. Technologies and Methodological Procedures for Measuring Physical Performance in a Velocity-Controlled Resistance Training Setting
4. Deliberate Practice, Sports Expertise, and Instincts That Can Be Taught Using Interactive Sports Technologies
5. Collecting and Presenting Data for Performance Impact in Elite Sport: Finding the Right Balance Between Humans and Machines
6. The Design of Interactive Real-Time Audio Feedback Systems for Application in Sports
7. Augmented Reality for Sports Spectating and Coaching
8. Designing Augmented Ball-Based Team Games
9. The Relevance of a Gamified Football/Soccer Development Platform
10. Technology, Disability and High-Performance Sport: A Socio-Cultural Reading
11. In Lieu of an Afterword: "Embodiment and Skill Acquisition in Sports Technologies" Course Syllabus