Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Interculturality in International Education

(Chinese University of Hong Kong)
  • Formāts: 238 pages
  • Izdošanas datums: 15-May-2018
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780429953651
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 50,08 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 238 pages
  • Izdošanas datums: 15-May-2018
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780429953651

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This comprehensive volume provides a state-of-the-art overview of the key issues and developments in study abroad research and practice with a specific focus on the intercultural and language learning dimensions of the study abroad experience. Rather than looking at individual studies, the book seeks to capture the full complexity of the language learning and intercultural dynamics of study abroad by exploring a wide range of topics of particular interest to study abroad researchers and practitioners, including the role of individual differences, identity reconstruction and interculturality, the challenges of assessing learning outcomes, and recent pedagogical interventions designed to enhance and extend language learning and engagement in these contexts. The volume also takes a step back to look at future directions for study abroad research and offers innovative interventions in study abroad programming that emphasise its intercultural elements. This book is an authoritative resource for study abroad scholars and researchers in such fields as intercultural communication, applied linguistics, sociolinguistics, and language education.
List of Illustrations
vi
Abbreviations vii
Acknowledgements ix
1 Introduction
1(16)
2 Research Paradigms and Issues
17(21)
3 Acculturation, Socialisation, and Translanguaging
38(25)
4 Language, Identity, and Interculturality
63(19)
Fred Dervin
Jane Jackson
5 Individual Differences and Environmental Factors
82(20)
6 Assessment and Evaluation
102(27)
7 Intercultural Interventions
129(28)
8 Taking Stock and Looking Ahead
157(12)
References 169(35)
Glossary 204(18)
Index 222
Jane Jackson is Professor of Applied Linguistics in the English Department at the Chinese University of Hong Kong where she teaches language and intercultural communication/transitions courses at the undergraduate and postgraduate levels. Her previous publications include Introducing Language and Intercultural Communication (2014) and The Routledge Handbook of Language and Intercultural Communication (2011).