Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Interdisciplinary Pedagogy for STEM: A Collaborative Case Study

  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 09-Jul-2016
  • Izdevniecība: Palgrave Macmillan
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781137567451
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 53,52 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 09-Jul-2016
  • Izdevniecība: Palgrave Macmillan
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781137567451

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book focuses on constructivist theory and collaborative interdisciplinary studies, showing how constructivist theory complements interdisciplinary studies. Constructivist theory stresses how learners construct new ideas and concepts, while the interdisciplinary method requires that learners approach complex problems from multiple perspectives.  The author uses the New York City College of Technology as a model to demonstrate how learning can be embedded in complex, realistic, and relevant environments. As a result, students learn to consider significant issues from a variety of viewpoints and thus negotiate their social landscape. In approaching problems that they recognize as meaningful, they take ownership of their learning and become increasingly self-aware. This scholarly book makes a theoretical contribution to its field while also offering a practical, real world example of how to successfully integrate a curriculum. 
1 Introduction: An Interdisciplinary Approach to Problem Solving
1(18)
Reneta D. Lansiquot
2 A Study of Integration: The Role of Sensus Communis in Integrating Disciplinary Knowledge
19(18)
Laureen Park
3 Insatiability and Crisis: Using Interdisciplinarity to Understand (And Denaturalize) Contemporary Humans
37(20)
Sean P. MacDonald
Costas Panayotakis
4 Inducing Application of Interdisciplinary Frameworks: Experiences from the Domains of Information Literacy and Responsible Conduct of Research
57(28)
Anne E. Leonard
Jean E. Hillstrom
5 Making Connections: Writing Stories and Writing Code
85(20)
Reneta D. Lansiquot
Candido Cabo
6 Authenticating Interdisciplinary Learning through a Geoscience Undergraduate Research Experience
105(22)
Reginald A. Blake
Janet Liou-Mark
7 Conclusion: Integrating Interdisciplinary Pedagogies
127(14)
Reneta D. Lansiquot
Tamrah D. Cunningham
Index 141
Reneta D. Lansiquot is Associate Professor of English and Program Director of the Bachelor of Science in Professional and Technical Writing at New York City College of Technology of the City University of New York, USA.  She has published widely on interdisciplinary studies and educational technology.