nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
List of Figures
List of Tables
Foreword for the First Edition
Recommendations for the First Edition
Preface
Acknowledgements
Source Code
Author and Artist
I Storage: Memory and File
1. Program Execution
2. Stack Memory
3. Prevent, Detect and Remove Bugs
4. Pointers
5. Writing and Testing Programs
6. Strings
7. Heap Memory
8. Programming Problems Using Heap Memory
9. Reading and Writing Files
10. Programming Problems Using File
11. Array Index, Security and Trends
12. Version Control
II Recursion
13. Concept
14. Recursive C Functions
15. Integer Partition
16. Programming Problems Using Recursion
III Structure
17. Programmer-Defined Data Types
18. Programming Problems Using Structure
19. Linked Lists
20. Programming Problems Using Linked List
21. Binary Search Tree
22. Parallel Programming Using Threads
23. Unit Test
IV Applications
24. Find the Exit of a Maze
25. Sudoku
26. Image Processing
27. Huffman Compression
Index
Epilogue: The Computer Engineer as Tool-User