Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: International Business, Sustainability and Corporate Social Responsibility

  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 111,57 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This is the first in a two volume study of Corporate Social Responsibility and corporate behaviour from around the world, taking in viewpoints from five continents and over ten countries. These case studies present a detailed analysis of best practice in the corporate world in the areas of social ethics and community engagement.
List Of Contributors
vii
List Of Reviewers
ix
Acknowledgements xi
Introduction xiii
Corporate Social Responsibility And International Business: A Conceptual Overview
1(36)
Maria Alejandra Gonzalez-Perez
Global Civil Society And International Business: A Review
37(28)
Maria Alejandra Gonzalez-Perez
International Business, Corruption, And Bribery
65(32)
Duane Windsor
Institutional And Market Forces: The Dominant Logic Of Strategic Corporate Responsibility And Innovative Value Co-Creation
97(36)
Frederick Ahen
Peter Zettinig
The Influence Of Corporate Social Responsibility (CSR) Activities On Building Corporate Reputation
133(18)
Emel Esen
Creating The Global Greenscape: Developing A Global Market-Entry Framework For The Green And Renewable Technologies
151(36)
Margee Hume
Paul Johnston
Mark Argar
Craig Hume
Conflicting Forces For Internationalization Of Hydropower Equipment Producers: Reconciling Sustainability And CSR With MNEs' International Strategies
187(30)
Lilach Nachum
Michael Schmid
Review Of Strategic Policy Framework For Re-Evaluating `CSR' Programme Impacts On The Mining-Affected Areas In India
217(46)
A. N. Sarkar
About The Contributors 263
Gonzalez-Perez M.A. - Universidad EAFIT Medellin, Colombia Leonard L. - IT Sligo, Ireland