Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: International Operations: How Multiple International Environments Impact Productivity and Location Decisions

  • Formāts: 129 pages
  • Izdošanas datums: 08-Dec-2014
  • Izdevniecība: Business Expert Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781606495797
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 9,58 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 129 pages
  • Izdošanas datums: 08-Dec-2014
  • Izdevniecība: Business Expert Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781606495797
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

The ideal scenario for a company that wishes to expand its reach internationally is to design its operations and supply chain so that they need not vary, regardless of the venue in which they are implemented. But companies that wish to 'go global' cannot do so without the approval and cooperation of the governments of the countries in which they hope to expand. Consequently, companies are often forced to depart from a single system approach and make adjustments according to the regulations of each country in which they do business. This book examines the complexity of international operations: the opportunities as well as pitfalls companies face when attempting to implement their operations on a multi-national scale. The book focuses on and provides coverage from the shop floor level, but the concepts discussed and examined are done so with regular reference to a broader company perspective. Various theories and examples are introduced to describe forms of internationalization processes; and the influence of both national and local environments on operations is strongly emphasized. Readers of this book representing companies considering 'going global' will learn about the obstacles to success they need to avoid; readers representing governments will learn what they can do and avoid doing in order attract foreign companies and investment.
Preface ix
Chapter 1 Introduction
1(6)
Chapter 2 National Culture
7(38)
Chapter 3 Country Development and Attracting Business
45(22)
Chapter 4 Advantages of Location
67(16)
Chapter 5 Internationalization
83(20)
Chapter 6 International Practices and Operations Networks
103(18)
Chapter 7 Transferring Operations
121(22)
Chapter 8 Conclusion
143(8)
References 151(10)
Index 161
Harm-Jan Steenhuis, Hawaii Pacific University College of Business, USA.