Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: International Strategies in Telecommunications: Models and Applications

(Växjö University, Sweden)
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 50,08 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Bibliotēkām

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book provides:
* a broad description of the telecommunications industry
* details of an in-depth study of the telecommunications group Ericsson
* a description of how the strategic states model has worked for companies
Chapter 1 Introduction; Part 1 Central Considerations in the Development of International Business Strategies;
Chapter 2 The Strategic States Model and Applications;
Chapter 3 Important Choices in the Development of International Business Strategies; Part 2 Development of International Business Strategies in the Telecommunications Industry;
Chapter 4 The Telecommunications Industry;
Chapter 5 Development of International Business Strategies;
Chapter 6 A Discussion of Ericsson's Development of International Business Strategies;
Anders Pehrsson is Associate Professor of Business Administration at the School of Business, Stockholm University. He has written several books and has contributed articles to the Journal of Strategic Change and the Scandinavian Journal of Management. He teaches at universities and works as a business consultant.