nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
PART I
Theoretical Framework and Empirical Methodology
Chapter
1. Introduction
Chapter 2: Systemic Functional Linguistics as a Theoretical Framework
Chapter
3. Corpus Linguistics, Learner Corpora and Systemic Functional Linguistics
Chapter
4. The Intonation Systems of English as Exponent of Discourse Functions: Textual and Interpersonal Metafunctions
Chapter
5. Interlanguage Intonation: The Role of Universal, Native, and Target Language Principles in the Acquisition of L2 Intonation
Chapter
6. Research Design
PART II
Findings from Contrastive Interlanguage Corpora Analysis of Spanish L2 Learners and English L1 Intonation
Chapter
7. Identifying Spanish Learners' Prosodic Features in English: Giving Information
Chapter
8. Identifying Spanish Learners' Prosodic Features in English: Demanding Information
Chapter
9. Identifying Spanish Learners' Prosodic Features in English: Giving and Demanding Goods and Services
Chapter 10: Perspectives on L2 Intonation Study: Teaching English Intonation to L2 Learners