Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Investigating Plagiarism in Second Language Writing

(Ningbo University), (The Hong Kong Polytechnic University)
  • Formāts: PDF+DRM
  • Sērija : Elements in Applied Linguistics
  • Izdošanas datums: 16-Jan-2025
  • Izdevniecība: Cambridge University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781009350839
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 20,23 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Sērija : Elements in Applied Linguistics
  • Izdošanas datums: 16-Jan-2025
  • Izdevniecība: Cambridge University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781009350839
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This Element aims to provide a comprehensive and in-depth exploration of the issue of plagiarism in second language writing. Amidst other things, it calls for a reconceptualisation of plagiarism that embraces a multidimensional approach to dealing with plagiarism in second language writing, and outlines directions for further research.

This Element aims to provide a comprehensive and in-depth exploration of the issue of plagiarism in second language writing. It first outlines the importance of plagiarism as a real-world issue cutting across educational and cultural contexts and touches upon several prominent controversies over the issue. Then the Element defines and conceptualises plagiarism by critically examining the diverse extant definitions and discussing various discourses on plagiarism. Following that, it explores L2 students' perceptions of and stances on plagiarism, and identifies factors that contribute to L2 students' plagiarism. Informed by the current theoretical and empirical research, the Element critically evaluates three major approaches to dealing with plagiarism and, based on the critical evaluation, proposes pedagogical activities and strategies for fostering L2 students' intertextual competence. Finally, the Element calls for a reconceptualisation of plagiarism that embraces a multidimensional approach to dealing with plagiarism in second language writing, and outlines directions for further research.

Papildus informācija

This Element aims to provide a comprehensive and in-depth exploration of the issue of plagiarism in second language writing.
1. Introduction;
2. Defining and conceptualising plagiarism;
3. L2 students' perceptions and stances;
4. Factors contributing to L2 students' plagiarism;
5. Approaches to dealing with plagiarism;
6. Conclusion; References.