Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Invisible Medium: Public, Commercial and Community Radio

Edited by , Edited by
  • Formāts: 268 pages
  • Sērija : Communications & Culture S.
  • Izdošanas datums: 19-Jun-1989
  • Izdevniecība: Palgrave Macmillan
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781349199846
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 47,33 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 268 pages
  • Sērija : Communications & Culture S.
  • Izdošanas datums: 19-Jun-1989
  • Izdevniecība: Palgrave Macmillan
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781349199846
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This text is both a history of radio, challenging the founding myths of broadcasting and the use made of them in contemporary debate, and a survey of the alternatives to the commercial and public service models. The authors also suggest the benefits of "free" or community radio.
Founding Myths - 'Get Another Electrician': The Making of Radio - Free
As Air: The American Commercial Model - 'They Know They Can Trust Us': The
BBC Public Service Model - 'Turning in his Grave': Commercial Pressure on the
BBC - Serving Neighbourhood and Nation: The Local Variants of Public Service
Radio - The Listener as Participant: Community Radio in USA, Canada and
Australia - The Listener as Accomplice: Free Radio in Italy and France -
Participatory Radio in the Third World - New Definitions, New Structures