Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Isocrates: Historiography, Methodology, and the Virtues of Educators

  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 59,47 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Isocrates is one of the most remarkable and influential figures in the history of human thought. The influence of his ideas in the history of historical writing, rhetoric, the visual arts, music, religion and theology, political science, philosophy and, above all, educational philosophy and practice in Europe, Australia, North America, North Africa, and the Middle East are well established and widely known.





This book argues careful study of the educational philosophy of Isocrates and its legacy can contribute to an improved understanding of the historiography of educational thought, his distinctive normative methodology in both political and educational philosophy, and his arguments about the primary importance of the virtues of self-knowledge and realistic self-appraisal for educational philosophers and practitioners.





At a time when educational philosophy has an increasingly precarious academic existence and educationists are actively seeking new historiographical and methodological approaches to the philosophical study of education, there is much to be gained by recovering and reevaluating the historiography and normative methodology of Isocrates and the role they play in educational discourse and practice today. 
Chapter
1. Isocrates and the History of Educational Ideas: Deficiencies
of Educationist Historiography.
Chapter 2. First Philosophy in Educational
Thought: The Four Questions and Two Methods.
Chapter 3. Against the
Sophists: the First Virtues of the Educator and the Limits of Education.