Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Italian/English Business Glossary

(Buckinghamshire New University, UK),
  • Formāts: 112 pages
  • Izdošanas datums: 11-Sep-2002
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781134720484
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 46,33 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 112 pages
  • Izdošanas datums: 11-Sep-2002
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781134720484

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This is an essential reference companion to all who use Italian for business communication.Containing over 5000 words, this handy two-way A-Z glossary covers the most commonly used terms in business. It will help you to communicate with confidence in a wide variety of business situations, and is of equal value to the relative beginner or the fluent speaker.Written by an experienced native and non-native speaker team working in business language education, this unique glossary is an indispensable reference guide for all students and professionals studying or working in business where Italian is used.

An essential reference companion to all who use Italian for business communication. Containing over 5,000 words, this handy two-way A-Z glossary covers the most commonly used terms in business.
Chapter 1 Italian-English;
Chapter 2 English-Italian;
Vincent Edwards is Head of Research at the Business School, Buckinghamshire College (A College of Brunei University)., Gianfranca Gessa Shepheard is a freelance translator.