Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Iterate

3.85/5 (38 ratings by Goodreads)
(Parsons The New School for Design), Drawings by , Drawings by , Illustrated by , (Parsons The New School for Design), Illustrated by
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Sērija : The MIT Press
  • Izdošanas datums: 07-May-2019
  • Izdevniecība: MIT Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780262352130
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 27,72 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Sērija : The MIT Press
  • Izdošanas datums: 07-May-2019
  • Izdevniecība: MIT Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780262352130
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

How to confront, embrace, and learn from the unavoidable failures of creative practice; with case studies that range from winemaking to animation.
Acknowledgments vii
Preface ix
Section I Creativity, Failure, and Iteration
1(82)
1 Creativity
3(20)
2 Failure
23(20)
3 Iteration
43(16)
4 Ten Perspectives on Iteration
59(24)
Section II Ten Perspectives
83(156)
5 Material Contexts: Allison Tauziet, Winemaker
85(16)
6 Reflective Contexts: Matthew Maloney, Animator
101(14)
7 Targeted Intentions: Radiolab
115(12)
8 Exploratory Intentions: Chef Wylie Dufresne
127(16)
9 Methodological Processes: Nathalie Pozzi, Architect, and Eric Zimmerman, Game Designer
143(16)
10 Improvisational Processes: Andy Milne, Musician
159(14)
11 Internal Evaluation: Amelia Brodka, Professional Skateboarder
173(16)
12 External Evaluation: Baratunde Thurston, Comedian
189(14)
13 Convergent Outcomes: Cas Holman, Toy Designer
203(16)
14 Divergent Outcomes: Miranda July, Artist
219(20)
Section III Failing Better
239(14)
15 Failing Better
241(12)
Postscript: Iterating on Iterate 253(6)
Notes 259(16)
Bibliography 275(12)
Index 287