nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Chapter 1: Key concepts of service management
Chapter 2: Service management roles
Chapter 3: All about services
Chapter 4: Service relationships
Chapter 5: The four dimensions of service
management
Chapter 6: The Service Value System
Chapter 7: The SVS: Opportunity, demand, value
Chapter 8: The SVS: Guiding principles
Chapter 9: The SVS: Governance
Chapter 10: The SVS: The service value chain
Chapter 11: ITIL practices introduced
Chapter 12: General management practices
Chapter 13: Service management practices
Chapter 14: Technical management practices
Chapter 15: Service management training and qualifications
Chapter 16: Multiple-choice exam strategies
Bibliography
Further reading