Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Jihadi Audiovisuality and its Entanglements: Meanings, Aesthetics, Appropriations

Edited by , Edited by
  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 05-Feb-2021
  • Izdevniecība: Edinburgh University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781474467537
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 3,55 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 05-Feb-2021
  • Izdevniecība: Edinburgh University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781474467537
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Explores the use of images, sounds and videos in Jihadi media and how people engage with them



ISIS is often described as a terrorist organisation that uses social media to empower its supporters and reinforce its message. Through 12 case studies, this book examines the different ways in which Jihadi groups and their supporters use visualisation, sound production and aesthetic means to articulate their cause in online as well as offline contexts.

Divided into four thematic sections, the chapters probe Jihadi appropriation of traditional and popular cultural expressions and show how, in turn, political activists appropriate extremist media to oppose and resist the propaganda. By conceptualising militant Islamist audiovisual productions as part of global media aesthetics and practices, the authors shed light on how religious actors, artists, civil society activists, global youth, political forces, security agencies and researchers engage with mediated manifestations of Jihadi ideology to deconstruct, reinforce, defy or oppose the messages.

Christoph Gunther, Senior Lecturer in the Department of Anthropology and African Studies, Johannes Gutenberg University Mainz. Simone Pfeifer, Postdoctoral researcher in the Department of Anthropology and African Studies, Johannes Gutenberg University Mainz.