nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
1. The importance of kinaesthetic learning for early childhood
2. Kinaesthetic learning: A systematic review in early childhood education contexts
3. Learning by doing: a self-narrative approach to children's experiential learning
4. Practice-based approaches to kinaesthetic learning
5. A kinaesthetic approach to teaching mathematics education in the early years
6. An investigation of the use of arts-based embodied learning in early years classrooms
7. The body as an instrument of knowing: Kinaesthetic learning with and through the arts
8. Digital technologies and kinaesthetic learning for early years boys
9. Building a bridge: LEGO as a kinaesthetic tool to facilitate play-based learning in early childhood and beyond
10. Embodied scaffolding and kinaesthetic learning in Finnish early childhood education
11. Concluding comments