Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: King Car and the Ethics of Automobile Proponents' Strategies in China and India

  • Formāts: 180 pages
  • Izdošanas datums: 01-Dec-2017
  • Izdevniecība: Nova Science Publishers Inc
  • ISBN-13: 9781536132342
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 113,01 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 180 pages
  • Izdošanas datums: 01-Dec-2017
  • Izdevniecība: Nova Science Publishers Inc
  • ISBN-13: 9781536132342
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book questions the ethics of government officials' and automobile industry representatives' strategies to promote automobiles over other forms of transportation in China and India. It begins by reviewing the early history of the symbiotic relationship of automobile representatives and government officials in America that led to automobile proliferation and the well-entrenched car culture that we have today. The book then shows how these same dynamics and strategies are at work in China and India and how in each country, transportation policies have favored private and individual forms of transportation over public ones.
Preface ix
Author's Biography xi
Acknowledgments xiii
Introduction xv
Part 1: The King Establishes His Reign, The Global Reach of Automobile Proponents' Strategies 1(72)
Chapter 1 The Template: America Adopts Automobiles
3(10)
Chapter 2 China Drives to Economic Prosperity
13(14)
Chapter 3 India's Impending Minicar Monsoon
27(20)
Chapter 4 China's and India' Strategies, Similarities and Differences
47(14)
Chapter 5 Problems Associated with Promoting Cars in China and India
61(6)
Chapter 6 King's Blood—Feeding the Need for Oil
67(6)
Part 2: Coronation or Regicide, The Ethics of Automobile Proponents' Strategies 73(60)
Chapter 7 "What was I Thinking?" And the Psychological Forces Behind Harmful Action
75(14)
Chapter 8 Determining Ethical Culpability
89(24)
Chapter 9 Exploring Alternatives
113(14)
Chapter 10 Two Wrongs Don't Make a Right: Dealing with King Car
127(6)
Bibliography 133(24)
Index 157