Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Knowledge: Keywords in Teacher Education

(University of Oxford, UK), (University of Oxford, UK), (University of Oxford, UK)
  • Formāts: 160 pages
  • Sērija : Keywords in Teacher Education
  • Izdošanas datums: 13-Jun-2024
  • Izdevniecība: Bloomsbury Academic
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781350336551
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 16,90 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 160 pages
  • Sērija : Keywords in Teacher Education
  • Izdošanas datums: 13-Jun-2024
  • Izdevniecība: Bloomsbury Academic
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781350336551
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Key to teacher education is the knowledge base of the teacher educator, and the ways in which knowledge is conceptualised. This book explores how ideas about knowledge are used in teacher education to critically examine what knowledges are valued across research, policy and practice. The authors explore international and interdisciplinary perspectives on the nature of knowledge (and what counts as knowledge) and how these perspectives on knowledge translate into teacher education, , with a final chapter dedicated to exploring consequences for practice.

Papildus informācija

Draws on interdisciplinary case studies to critically examine what knowledges are valued across research, policy and practice in teacher education internationally.

Introduction
1. Knowledge, Skills, Information and Google
2. Teacher Knowledge
3. Subjects, Disciplines and Knowledge
4. Power and Knowledge
5. Knowledge for All
6. Consequences for Practice
References
Index

Steven Puttick is Associate Professor of Teacher Education at the University of Oxford, UK, an editor of Geography and Chair of the Geography Education Research Collective / UK IGU-CGE.

Victoria Elliott is Associate Professor of English and Literacy Education at the University of Oxford, UK, and editor of English in Education.

Jenni Ingram is Associate Professor of Mathematics Education at the University of Oxford, UK, and is editor of Research in Mathematics Education.