Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Knowledge Management in the Public Sector: A Blueprint for Innovation in Government

(Pacific Lutheran University, Tacoma, USA)
  • Formāts: 344 pages
  • Izdošanas datums: 28-Jan-2015
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781317466703
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 55,09 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 344 pages
  • Izdošanas datums: 28-Jan-2015
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781317466703

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This comprehensive text introduces public management students and government and nonprofit administrators to the principles and practices of Knowledge Management. The first book to focus exclusively on knowledge management techniques in government agencies, it covers such important concepts as collecting, categorizing, processing, distributing, and archiving critical organization data and information - and then converting and disseminating these resources to all who need to share in the organizational knowledge. Written in an easy-to-read, non-technical style, the book includes a thorough review of the current literature in the field as well as a comprehensive presentation of Knowledge Management techniques. Extensive illustrations, models, checklists, and instructions lead readers through the steps involved in instituting KM programs in government and non-profit agencies.
List of Tables, Figures, and Boxes
ix
Introduction xi
Part
1. Foundations of Knowledge Management
1(42)
Historical Foundations of KM
3(20)
KM: A Self-Regulating Social System
23(20)
Part
2. Transforming Government with KM
43(104)
The Technology and Processes Subsystem
45(19)
Knowledge Processes and Policy Directives
64(19)
Principles and Processes in Implementing KM
83(23)
Building a Collaborative Learning Culture
106(19)
KM and Organizational Learning
125(22)
Part
3. KM Systems in the Public Sector
147(60)
KM and Innovation in Government
149(19)
Knowledge Management in the Public Sector
168(20)
The Public-Sector Chief Knowledge Officer
188(19)
Part
4. Stories of Public-Sector KM in Action
207(68)
Knowledge Management at NASA
209(18)
Edward Hoffman
Jon Boyle
Anthony J. Maturo
KM at the Army's Communications-Electronics Command
227(13)
Susan L. Nappi
KM at the Virginia Department of Transportation
240(17)
Maureen L. Hammer
Conclusion: Knowledge Management's Role in the Drive to Transform Government
257(18)
Glossary 275(16)
Bibliography 291(12)
About the Author 303(2)
About the Invited Contributors 305(2)
Index 307


David E McNabb