Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Knowledge Management and Web 3.0: Next Generation Business Models

Edited by , Edited by , Edited by , Edited by , Edited by
  • Formāts: 212 pages
  • Sērija : Smart Computing Applications
  • Izdošanas datums: 22-Nov-2021
  • Izdevniecība: De Gruyter
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783110722789
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 142,64 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 212 pages
  • Sērija : Smart Computing Applications
  • Izdošanas datums: 22-Nov-2021
  • Izdevniecība: De Gruyter
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783110722789

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Knowledge Management makes the management of information and resources within a commercial organization more effective. The contributions of this book investigate the applications of Knowledge Management in the upcoming era of Semantic Web, or Web 3.0, and the opportunities for reshaping and redesigning business strategies for more effective outcomes.
S. Kautish, D. Singh, LBEF, Nepal; Z.Polkowski, Wroclaw Univ.; A.Maurya, Amity Univ.; M. Jeyanthi, Nagpur Inst. of Management, India.