Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Language Acquisition and Academic Writing: Theory and Practice of Effective Writing Instruction

(Soka University, USA)
  • Formāts: 194 pages
  • Izdošanas datums: 23-Nov-2022
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781000774191
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 46,33 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 194 pages
  • Izdošanas datums: 23-Nov-2022
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781000774191
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

An important contribution to the scholarship on student writing and composition theory, this book presents a new approach to writing instruction based on linguistic research and theory. In this book, leading scholar James D. Williams explores the historical failures of composition studies and the need for effective writing instruction to be grounded in the immersive principles of language acquisition.

Starting with an indictment of the historical failures of composition studies to teach students how to become competent writers, the book moves beyond the current flawed theories and practices to introduce a new way forward to improving students writing skills. Accessible and jargon-free, Williams skillfully explains how students must be immersed in target dialects and registers, with access to a range of authentic texts, to become effective writers of academic discourse. Chapters include authentic writing samples from the disciplines, including life and applied sciences, social sciences, and humanities.

Essential for preservice and practicing teachers of writing, as well as scholars in composition and literacy studies, the book demonstrates how language acquisition is a necessary foundation and provides a road map to improving students writing proficiency.

Preface

Chapter One: Theory and Practice in Composition Studies

Chapter Two: Language Acquisition and Academic Writing

Chapter Three: Analysis of Academic Writing

Chapter Four: Academic Writing for Success: Implementing a Language Acquisition Model

James D. Williams is Professor of Rhetoric and Linguistics at Soka University, USA.