Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Language of Images: The Forms and the Forces

  • Formāts: PDF+DRM
  • Sērija : Lecture Notes in Morphogenesis
  • Izdošanas datums: 18-Aug-2020
  • Izdevniecība: Springer Nature Switzerland AG
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783030526207
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 154,06 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Sērija : Lecture Notes in Morphogenesis
  • Izdošanas datums: 18-Aug-2020
  • Izdevniecība: Springer Nature Switzerland AG
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783030526207

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book deals with two fundamental issues in the semiotics of the image. The first is the relationship between image and observer: how does one look at an image? To answer this question, this book sets out to transpose the theory of enunciation formulated in linguistics over to the visual field. It also aims to clarify the gains made in contemporary visual semiotics relative to the semiology of Roland Barthes and Emile Benveniste.  The second issue addressed is the relation between the forces, forms and materiality of the images. How do different physical mediums (pictorial, photographic and digital) influence visual forms? How does materiality affect the generativity of forms? On the forces within the images, the book addresses the philosophical thought of Gilles Deleuze and René Thom as well as the experiment of Aby Warburgs Atlas Mnemosyne.  The theories discussed in the book are tested on a variety of corporafor analysis, including both paintings and photographs, taken from traditional as well as contemporary sources in a variety of social sectors (arts and sciences).    Finally, semiotic methodology is contrasted with the computational analysis of large collections of images (Big Data), such as the Media Visualization analyses proposed by Lev Manovich and Cultural Analytics in the field of Computer Science to evaluate the impact of automatic analysis of visual forms on Digital Art History and more generally on the image sciences.

Introduction.- The theory of enunciation: from linguistics to visual semiotics.- To present presence: about the contrasting forces in portraiture.- The metavisual.- Conclusion