Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Language Learning beyond English: Learner Motivation in the Twenty-First Century

(University of York)
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Sērija : Elements in Language Teaching
  • Izdošanas datums: 21-Nov-2024
  • Izdevniecība: Cambridge University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781009388788
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 20,23 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Sērija : Elements in Language Teaching
  • Izdošanas datums: 21-Nov-2024
  • Izdevniecība: Cambridge University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781009388788
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This Element addresses the following three questions: can Global English unequivocally be framed as a 'killer' language for learning LOTEs (languages other than English)? If so, under what premises? (Section 1); what are the rationales and justifications for learning LOTE in the age of Global English? (Section 2); and what are the pedagogical and policy implications for learning LOTE in the age of Global English? What can we learn from current (best and less good) practice? (Section 3). Attempts to engage learners in learning a variety of languages – rather than just English – often fail to achieve desired results, both in Anglophone and non-Anglophone contexts. Can English be blamed? What can policymakers and educators do to address the crisis? This Element proposes a new matrix of rationales for language learning, advocating an interconnected, socially embedded justification for language learning. This title is also available as Open Access on Cambridge Core.

This Element concerns language learning in the age of Global English. Learning just English fails to achieve the desired results. It proposes a new matrix of rationales for language learning, advocating an interconnected, socially embedded justification for language learning. This title is also available as Open Access on Cambridge Core.

Papildus informācija

This Element offers a new holistic matrix of rationales for languages and links rationales to motivation in language learning.
1. Introduction;
2. Framing English as a killer language;
3. Rationales
for language learning: a 21st century matrix;
4. Harnessing rationales to
foster motivation: meeting learners' needs;
5. Conclusion; References.