Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Last Call for Bud Light: The Fall and Future of America's Favorite Beer

4.06/5 (354 ratings by Goodreads)
  • Formāts: 304 pages
  • Izdošanas datums: 04-Feb-2025
  • Izdevniecība: Threshold Editions
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781668070925
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 16,95 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 304 pages
  • Izdošanas datums: 04-Feb-2025
  • Izdevniecība: Threshold Editions
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781668070925

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

A former president at Anheuser-Busch gives an insider’s look into how the company unraveled at the hands of globe-trotting financiers and progressive middle management, resulting in a shocking evaporation of $30 billion in market cap.

The astonishing inside story of how Bud Light lost its position as the most popular beer in the United States from a longtime Anheuser-Busch executive.

Anson Frericks, a former president at Anheuser-Busch—formerly the home of America’s most popular brewery—watched as the company unraveled at the hands of globe-trotting financiers and progressive middle management.

Rather than pursue shareholder profits, Anheuser-Busch suddenly became focused on stakeholder capitalism and the vague mandates of environment, social, and governance (ESG). This ill-advised change cumulated in the shocking evaporation of $30 billion in market cap after releasing an advertising campaign starring political activist Dylan Mulvaney.

Now, Anheuser-Busch’s evolution and its subsequent fallout is brought to light as never before with this ultimate insider’s look. Compelling, candid, and eye-opening, Last Call for Bud Light is the unforgettable story of the downfall and future of an American icon.