Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Last Days of Second Generation EMUs on the Main Line

  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 15-Feb-2025
  • Izdevniecība: Amberley Publishing
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781398117648
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 12,93 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 15-Feb-2025
  • Izdevniecība: Amberley Publishing
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781398117648
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

As time goes by, progression is always happening across the UK rail network, and a major aspect of this is the trains that operate on the network. The replacement of the trains is a significant part of this process. Train operating companies around the country periodically undertake the removal of some of their life-expired, older trains in preparation for newer, much more modern units to take over the day-to-day operations of passenger work as the numbers of people travelling on the railways rises every year. Once removed from service, the next destination of these units varies as they are either transferred, stored or sent for scrap. With fascinating illustrations and informative captions, Adam Head looks at the final months of a variety of elderly EMUs operating all over the UK network in their many different liveries and locations.