Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Lean Retail. Can lean production help retailers to address global challenges?

  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 14,89 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
Lean Retail. Can lean production help retailers to address global challenges?

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Saturated markets, a decreasing valuation of fashion by a part of consumers paired with missing impulses by some companies has brought along a crisis in retail, especially in Europe. Changing consumer demand, customer sophistication, customer empowerment via the internet and rapid industry change are just a few challenges global retailers are facing today. The consequence is big pressure on prices and margins and a need for process excellence. As in the 1990s the American and European automotive industry struggled with similar challenges, a concept named lean production was imported from Japan. It helped some Western automotive companies, like Porsche, and big parts of industry to find their way back on the path of success. Is the route to success via lean production exclusive to industry? Or might retailers today benefit from lean production philosophy? In this book Simon Fauser approaches these questions by analysing lean production philosophy, extracting lean principles and applying these to retail and its challenges.