Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Lean Sigma Methods and Tools for Service Organizations: The Story of a Cruise Line Transformation

  • Formāts: 136 pages
  • Izdošanas datums: 29-Oct-2012
  • Izdevniecība: Business Expert Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781606494080
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 6,69 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 136 pages
  • Izdošanas datums: 29-Oct-2012
  • Izdevniecība: Business Expert Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781606494080
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book applies the concepts of Lean Six Sigma to the service industry. These concepts were developed in the manufacturing industry and have not been widely applied in the service space. The book uses a story telling approach about a cruise line in financial trouble that achieves turn around with Lean Six Sigma.
Chapter 1 The Lean Sigma for Service Challenge
1(4)
Chapter 2 Identification and Understanding of Lean Sigma Implementation
5(8)
Chapter 3 Lean Sigma Methods and Tools---Basic Concepts
13(24)
Chapter 4 Comparing Manufacturing and Service Environments
37(8)
Chapter 5 Key Enablers---Policy Deployment, Accountability Sessions, Employee Training and Involvement, and Lean Sigma Tool Selection and Application
45(8)
Chapter 6 Analysis of the Current State
53(20)
Chapter 7 Application of Lean Sigma Tools and Results
73(34)
Chapter 8 Making Cultural Transitions
107(8)
Chapter 9 Achieving, Sustaining, and Celebrating Success
115(6)
References 121(2)
Index 123
Jaideep Motwani, Chairperson and Professor of Management, Seidman College of Business, Grand Valley State University, Allendale, MI, USA.