Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Learner Corpora in Language Testing and Assessment

Edited by (University of Bremen), Edited by (Justus Liebig University, Giessen)
  • Formāts: 226 pages
  • Sērija : Studies in Corpus Linguistics 70
  • Izdošanas datums: 09-Apr-2015
  • Izdevniecība: John Benjamins Publishing Co
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9789027268709
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 90,42 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 226 pages
  • Sērija : Studies in Corpus Linguistics 70
  • Izdošanas datums: 09-Apr-2015
  • Izdevniecība: John Benjamins Publishing Co
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9789027268709
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

The aim of this volume is to highlight the benefits and potential of using learner corpora for the testing and assessment of L2 proficiency in both speaking and writing, reflecting the growing importance of learner corpora in applied linguistics and second language acquisition research. Identifying several desiderata for future research and practice, the volume presents a selection of original studies, covering a variety of different languages. It features studies that present very thoroughly compiled new corpus resources which are tailor-made and ready for analysis in LTA, new tools for the automatic assessment of proficiency levels, and new methods of (self-)assessment with the help of learner corpora. Other studies suggest innovative research methodologies of how proficiency can be operationalized through learner corpus data. The volume is of particular interest to researchers in (applied) corpus linguistics, learner corpus research, language testing and assessment, as well as for materials developers and language teachers.
Learner corpora in language testing and assessment: Prospects and challenges 1(12)
Marcus Callies
Sandra Gotz
Section I New corpus resources, tools and methods
The Marburg Corpus of Intermediate Learner English (MILE)
13(22)
Rolf Kreyer
Avalingua: Natural language processing for automatic error detection
35(24)
Pablo Gamallo
Marcos Garcia
Iria del Rio
Isaac Gonzalez
Data commentary in science writing: Using a small, specialized corpus for formative self-assessment practices
59(26)
Lene Nordrum
Andreas Eriksson
First steps in assigning proficiency to texts in a learner corpus of computer-mediated communication
85(30)
Tim Marchand
Sumie Akutsu
Section II Data-driven approaches to the assessment of proficiency
The English Vocabulary Profile as a benchmark for assigning levels to learner corpus data
115(26)
Agnieszka Lenko-Szymanska
A multidimensional analysis of learner language during story reconstruction in interviews
141(22)
Pascual Perez-Paredes
Maria Sanchez-Tornel
Article use and criterial features in Spanish EFL writing: A pilot study from CEFR A2 to B2 levels
163(28)
Maria Belen Diez-Bedmar
Tense and aspect errors in spoken learner English: Implications for language testing and assessment
191(26)
Sandra Gotz
Authors 217(2)
Index 219