Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Learning Beyond the Objective in Primary Education: Philosophical Perspectives from Theory and Practice

(Liverpool Hope University, UK)
  • Formāts: 110 pages
  • Izdošanas datums: 18-Jun-2019
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780429574894
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 23,78 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 110 pages
  • Izdošanas datums: 18-Jun-2019
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780429574894

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Learning Beyond the Objective in Primary Education explores an existential perspective for pedagogy in response to the current technocratic paradigm of education prevalent in many countries worldwide.



Learning Beyond the Objective in Primary Education explores an existential perspective for pedagogy proposed in response to the current technocratic paradigm of education prevalent in many countries worldwide. This new perspective is termed ‘Bildung’s Repetition.’ The book seeks to encourage policy makers and educational practitioners to consider the impact of education on children, over and above the meeting of set targets and objectives.



Located in a philosophical framework, this book considers how children might learn authentically in the light of their own personal contingency. A series of case studies reflecting the effectiveness of this perspective through the curriculum is provided, each illustrating how ‘Bildung’s Repetition’ allows for personalized meaningful learning within current structures. Recommendations for practice are provided, encouraging all stakeholders in education to consider the value of this perspective, and effect a ‘ten-degree shift’ within educational thought.





This unique book fuses theory with practice, and will be of great interest to academics, researchers and students in the fields of primary education and teacher training. It will also be of interest to school leaders and practicing teachers.

Introduction



Chapter One: An overview of educational policy and practice



Chapter Two: Being and Other



Chapter Three: Bildungs Repetition



Chapter Four: An existential perspective for the Curriculum



Chapter Five: Recommendations for policy and practice
Ruth Wills is a part-time teacher in a primary school, an associate lecturer at Liverpool Hope University and a foster carer.