nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
INTRODUCTION
1 BECOMING A SCIENCE TEACHER
2 USING REFLECTION, EVALUATION AND METACOGNITION IN LEARNING TO TEACH SCIENCE
3 SAFETY IN SCIENCE TEACHING
4 THE NATURE OF SCIENCE
5 TEACHING BIOLOGY
6 TEACHING CHEMISTRY
7 TEACHING PHYSICS
8 PLANNING FOR PROGRESSION IN SCIENCE
9 THE SCIENCE OF LEARNING
10 CONSTRUCTIVIST APPROACHES TO LEARNING AND TEACHING SCIENCE
11 MODELS AND MODELLING IN SCIENCE TEACHING
12 USING DIGITAL TECHNOLOGIES TO SUPPORT LEARNING AND TEACHING IN SCIENCE
13 PRACTICAL WORK
14 LANGUAGE AND LEARNING SCIENCE
15 MATHEMATICS IN THE SCIENCE CURRICULUM
16 FORMATIVE ASSESSMENT IN SCIENCE
17 SUMMATIVE ASSESSMENT IN SCIENCE
18 INCLUSIVE AND ADAPTIVE SCIENCE TEACHING
19 TEACHING SCIENCE FOR SOCIAL AND ENVIRONMENTAL JUSTICE
20 IS EDUCATION RESEARCH VALUABLE FOR TEACHERS OF SCIENCE?
21 PUTTING RESEARCH INTO PRACTICE
References