Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Learning to Teach Young Children: Theoretical Perspectives and Implications for Practice

(University of Regina, Canada), (University of Alberta, Canada), (University of Alberta, Canada)
  • Formāts: 264 pages
  • Izdošanas datums: 12-Dec-2019
  • Izdevniecība: Bloomsbury Academic
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781350037816
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 30,42 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 264 pages
  • Izdošanas datums: 12-Dec-2019
  • Izdevniecība: Bloomsbury Academic
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781350037816
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Learning to Teach Young Children provides you with the tools to critically engage with the key concepts and beliefs in early childhood education theory and practice. The book is organized around ten propositions that are explored in relation to 30 key questions, for example: - What does it mean to honour childrens right to be different? - What does it mean to learn? - How can images of childhood be used as frames for practice?

Original comic-book style illustrations are used to explore key theoretical concepts in an accessible and engaging way. The book also includes a companion website offering overviews of the key concepts covered in the book, supplementary information and references, reflective questions and case studies to support your learning.

Papildus informācija

Learning to Teach Young Children is a textbook for preservice early childhood educators, reflecting research-based contemporary understandings of children, families, and communities.
1. Childhood and Society
2. Children Are Citizens
3. Children, Communities and Cultures
4. Experience, Learning and Development
5. Partners in Learning
6. Meaning Making and Representing Knowledge
7. Childhoods and Play
8. Children, Difference and Diversity
9. Teachers Are Researchers
10. Children Are Collaborators in Assessment
References
Index
Anna Kirova is Professor of Early Childhood Education in the Department of Elementary Education at the University of Alberta, Canada.

Larry Prochner is Professor of Early Childhood Education and Head of the Department of Educational Policy Studies at the University of Alberta, Canada.

Christine Massing is Associate Professor and Chair of Early Childhood Education at the University of Regina, Canada.