Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Les dimensions linguistiques de toutes les matieres scolaires

  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 01-Oct-2016
  • Izdevniecība: Conseil de l'Europe
  • Valoda: fre
  • ISBN-13: 9789287184559
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 12,01 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 01-Oct-2016
  • Izdevniecība: Conseil de l'Europe
  • Valoda: fre
  • ISBN-13: 9789287184559
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

La maitrise de la langue de scolarisation est essentielle pour developper chez les eleves les competences necessaires a la reussite scolaire et a la reflexion critique. Elle est fondamentale pour la participation a nos societes democratiques, pour l'inclusion et la cohesion sociales. Ce guide est un document politique et un instrument de travail qui prne la convergence et la cohrence entre les dimensions linguistiques des diffrentes matires scolaires. Il propose des mesures pour rendre explicites - dans les programmes, le matriel pdagogique et la formation des enseignants - les normes et les comptences linguistiques que les lves doivent matriser pour chaque discipline scolaire. Il mentionne galement des modalits pdagogiques qui devraient permettre tous les lves, en particulier aux plus vulnrables, de participer des expriences diversifies d'apprentissage des langues, en vue de dvelopper leurs capacits cognitives et linguistiques.