Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Les divinitĆ©s au miroir de l''art

  • Formāts: PDF+DRM
  • Sērija : Etudes Psychanalytiques
  • Izdošanas datums: 27-Feb-2025
  • Izdevniecība: Editions L'Harmattan
  • Valoda: fre
  • ISBN-13: 9782336506388
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 23,66 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
Les divinités au miroir de l''art
  • Formāts: PDF+DRM
  • Sērija : Etudes Psychanalytiques
  • Izdošanas datums: 27-Feb-2025
  • Izdevniecība: Editions L'Harmattan
  • Valoda: fre
  • ISBN-13: 9782336506388
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Des Grecs au christianisme naissant, de Byzance au Moyen Ć¢ge, s’opĆØre une rĆ©volution religieuse, politique, philosophique et artistique de l’image, qui opposera tout au long de l’histoire les iconophiles aux iconoclastes. Ā 
Voir, c’est voir au-delĆ . Toute image procĆØde de l’invisible et toute perception est un leurre, une illusion, un simulacre. Fluide, insaisissable, l’image, comme le dĆ©sir, excĆØde toute reprĆ©sentation. Le regard ne s’arrĆŖte jamais, il s’exerce depuis une faille, une image manquante, lĆ  où l’idole fascine, arrĆŖte le regard, le sature, l’éteint. Ā 
L’image habite le fond obscur de l’homme. DĆ©robĆ©e Ć  la raison et Ć  la conscience, elle vise l’inimaginable et l’impossible, conjugue le visible et l’invisible, le proche et le lointain, le semblable et le dissemblable, la forme et l’informe, la prĆ©sence et l’absence. Elle dĆ©borde tout rĆ©cit, apaise autant qu’elle terrifie, refoule le nĆ©ant, rĆ©sidu inĆ©liminable de l’être, que transgresse toute figure. Elle en appelle Ć  un œil sauvage, une saintetĆ© sans Dieu qui lĆØve le voile sur le chaos du monde, transfigurĆ© par Bataille, Artaud, Didi-Huberman, Malevitch, Kandinsky, Bacon. Ā