Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Liberal Arts Paradox in Higher Education: Negotiating Inclusion and Prestige

(University of Manchester)
  • Formāts: 168 pages
  • Izdošanas datums: 28-Apr-2023
  • Izdevniecība: Policy Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781447359487
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 33,30 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 168 pages
  • Izdošanas datums: 28-Apr-2023
  • Izdevniecība: Policy Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781447359487

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

The liberal arts approach to higher education is a growing trend globally. We are told that the mental dexterity and independent, questioning spirit cultivated by such interdisciplinary degrees are the best preparation for the as-yet unknown executive jobs of tomorrow.



This book explores the significant recent growth of these degrees in England in order to address an enduring problem for higher education: the relationship between meritocracy and elitism.



Against the view that the former is a myth providing rhetorical cover for the latter, it argues that these are two entangled, but discrete, value systems. Sociology must now pay attention to how students and academics attempt to disentangle them.
Acknowledgements vi
Introduction 1(19)
1 Trailblazing traditionalists: imagining the liberal arts in time
20(11)
2 Discipline and its discontents: multi-, inter- or trans-disciplinarity?
31(23)
3 Distinctly indistinct: generic skills and the unique student
54(20)
4 Jobs for the generalist: non-vocational degrees and employability
74(16)
5 Identity and the `ideal' student: citizens, cosmopolitans, consumers?
90(20)
6 Meritocracy and mass higher education: character, ease and educational intimacy
110(24)
Conclusion 134(11)
References 145(10)
Index 155
Kathryn Telling is Lecturer in Education at The University of Manchester.